Výhodné kombinace služeb

SIPY MOBIL je mobilní IP telefon s výhodným hovorným a možností telefonovat v síti SIPY zdarma. Pokud tedy mají Vaši přátelé, kolegové či příbuzní také službu SIPY MOBIL nebo klasické SIPY (pevná linka), můžete spolu zdarma telefonovat jak dlouho chcete! Ke službě SIPY MOBIL nepotřebujete připojení k internetu jako u klasické IP telefonie.
Služba funguje na principu předplatného – dobíjíte kredit. Za každý den užívání služby SIPY MOBIL se z Vašeho kreditu strhne paušál 5,- Kč bez DPH. V rámci SIPY telefonujete zdarma, na pevné linky v ČR za 0,99,- Kč bez DPH. Více informací naleznete v ceníku.
Abyste mohli využívat levné mobilní volání se službou SIPY venku, je třeba pořídit CDMA telefon a SIM kartu. Z dostupných přístrojů doporučujeme Slim HK668B, se kterým si můžete užívat neomezené volání, ať jste kdekoliv!
Cena: 1990 Kč (2408 Kč s DPH)
Máte-li o službu zájem, stačí objednat mobilní IP telefon a SIM kartu s mobilním telefonním číslem (SIM karta je přednabita kreditem 150 Kč (182 Kč s DPH)). Objednávkový formulář Vás provede výběrem zařízení a registrací. Díky registraci získáte přístup do svého SIPY účtu, kde můžete nahlížet do výpisů, seznamu svých čísel, dobíjet kredit, nastavovat hovory apod. Jakmile obdržíte objednaná zařízení, stačí vložit SIM kartu do telefonu, zadat PIN (naleznete na obalu SIM karty) a začít telefonovat!
Pokud máte zájem o SIPY MOBIL v rámci firemního řešení IP telefonie, kontaktujte nás.
Společně s telefonem získáte sim kartu s mobilním telefonním číslem ve formátu +420 790 xxx xxx. Příchozí hovory jsou volajícímu účtovány podle ceníku jeho poskytovatele, a to jako volání do mobilní sítě.
Volání mezi mobilními a pevnými čísly SIPY je vždy ZDARMA!
Kredit je možné předplatit po úspěšné registraci a přihlášení na váš účet v sekci Platby – Nová platba. Pro správnou identifikaci Vaší platby je důležité připsání platby na účet pod správným variabilním symbolem. Transakci můžete realizovat prostřednictvím následujících platebních metod (výčet není závazný, můžete použít i jinou platební metodu):
Průvodce vygeneruje zálohovou fakturu, kterou je třeba uhradit převodem z vašeho účtu, případně podáním bankovního příkazu v jakékoliv bance ve prospěch účtu 818279001/5500. Službu bude možné využívat ihned po připsání peněz na účet WIA – zpravidla za jeden až dva pracovní dny. Je potřeba dodržet variabilní symbol. Upozornění: Pokud použijete k platbě poštovní poukázku, Česká pošta změní variabilní symbol platby. V těchto případech nejsme schopni v našem systému identifikovat příjem Vaší platby. Nedoporučujeme používat tento způsob úhrady.
Pro zjištění výše Vašeho kreditu se stačí přihlásit do SIPY účtu nebo můžeže zatelefonovat na číslo 999, kde Vám bude stělena výše kreditu pro telefonní číslo, ze kterého právě voláte.
Váš denní paušál ve výši 5 Kč bez DPH/den se strhává předem vždy ve 23:59. Pokud na svém účtu nemáte dostatečný kredit, nebude možné realizovat odchozí hovory. Za 24 hodin budou zablokovány i příchozí hovory. Jakmile bude na Vašem účtu opět dobitý kredit, budou příchozí i odchozí hovory odblokovány do 48 hodin. Reaktivace obousměrné blokace je zpoplatněna jednorázovou částkou dle ceníku.
Pravidla pro neprovolaný kredit:
Uvedená pravidla samozřejmě platí pro předplatnou (prepaid) formu. Uživatelé s měsíčním vyúčtováním (postpaid) mají výše uvedené body 2 a 3 definovány samostatně smlouvou.
Ano i ne. Služba SIPY je předplacená a kompletní přehled o všech hovorech máte k dispozici kdykoli přímo na www portálu SIPY. Jsou zde i informace o uskutečněných a zmeškaných hovorech a jejich cenách. Vyúčtování tedy nedostáváte jednou měsíčně, ale můžete si jej prohlédnout a vytisknout naprosto kdykoliv za libovolné období, tedy i např. 1 měsíc. Pro uživatele se smlouvou je možné zřídit zasílání výpisu ve formě CSV. Pro aktivaci prosím kontaktujte Zákaznické centrum.
Ano. Službu SIPY MOBIL ocení i firmy. V případě zájmu mohou firmy využívat i standardního post-paid režimu, tedy pravidelné měsíční fakturace za uskutečněné hovory. Při tomto způsobu vyúčtování je uzavřena smlouva, která vás zavazuje pouze k hrazení uskutečněných spojení. V případě, že váš měsíční účet je nižší než 50 Kč, je měsíční vyúčtování dorovnáno na tuto částku.
V případě zájmu o tento způsob vyúčtování nebo návrh nejvhodnějšího řešení kontaktujte Zákaznické centrum a my pro vás navrhneme nejvhodnější řešení.
326 551 005
Kde nás můžete navštívít