Jaká je garantovaná dostupnost služby?
Z našich Všeobecných podmínek vyplývá, že jakoukoliv závadu jsme povinni začít řešit okamžitě po jejím nahlášení a obvykle je vyřešena nejpozději do 24 až 48 hodin.
Služba Wi-Fi však nemůže nahradit a není určena pro podniky nebo jednotlivce, kteří provozují např. elektronický obchod nebo další kritické aplikace. Může docházet k výpadkům sítě (např. rušením signálu třetí stranou), které nejsou ovlivnitelné naší společností. V těchto mimořádných případech bude Vlašimnet postupovat podle ustanovení Telekomunikačního zákona a v případě dlouhodobé nedostupnosti sítě by mohl odstoupit od smlouvy a kompenzovat nevyčerpané plnění.
Za dobu provozu naší sítě (v době psaní článku nezmála 3 roky) nebyl zaznamenán na síti výpadek delší jak 4 hodiny (pouze při výjimečných situacích jako orkán Kiryl nebo vichřice Emma, kdy nešla mnoho hodin elektrická síť).
Závady na klientských stanicích odstraňujeme v den nahlášení navečer, případně druhý pracovní den.