Jaká je garantovaná dostupnost služby?

Z našich Všeobecných podmínek vyplývá, že jakoukoliv závadu jsme povinni začít řešit okamžitě po jejím nahlášení a obvykle je vyřešena nejpozději do 24 až 48 hodin.

Služba Wi-Fi však nemůže nahradit a není určena pro podniky nebo jednotlivce, kteří provozují např. elektronický obchod nebo další kritické aplikace. Může docházet k výpadkům sítě (např. rušením signálu třetí stranou), které nejsou ovlivnitelné naší společností. V těchto mimořádných případech bude Vlašimnet postupovat podle ustanovení Telekomunikačního zákona a v případě dlouhodobé nedostupnosti sítě by mohl odstoupit od smlouvy a kompenzovat nevyčerpané plnění.

Za dobu provozu naší sítě (v době psaní článku nezmála 3 roky) nebyl zaznamenán na síti výpadek delší jak 4 hodiny (pouze při výjimečných situacích jako orkán Kiryl nebo vichřice Emma, kdy nešla mnoho hodin elektrická síť).

Závady na klientských stanicích odstraňujeme v den nahlášení navečer, případně druhý pracovní den.

Výhodné kombinace služeb

Připravili jsme pro Vás výhodné balíčky služeb, pokud je využijete, ušetříte jak za internet, tak za kvalitní příjem televize…
badge

Výhodná předplacení

Buďte chytří a ušetřete… Naše výhodná předplacení Vám mohou ušetřit dva paušály ročně… Informujte se…
zarovka

Instalace ZDARMA

Jste-li jednotlivec a přecházíte z jiné Wi-Fi, nabízíme instalaci ZDARMA. Tuto akci využijí také panelové domy s více zájemci…
ico-akce
Objednat služby Zavolejte mi